فروشگاه اینترنتی عسل

با توجه به اینکه بخش عمده ای از فروشهای عسل هفت بصورت اینترنتی و غیر حضوری است، بر ما واجب است تا شرایط خرید محصول، پرداخت وجه، ارسال سفارش، برگشت کالا و برگشت وجه را برای شما روشن سازیم.

چنانچه در این قوانین و مقررات نقصی مشاهده می کنید از طریق فرم ارسال پیام در صفحه پیشنهادات و شکایات عسل هفت، ما را آگاه کنید.

نحوه پرداخت وجه

طبیعتاً در زمان خرید عسل و دیگر فرآورده های زنبور عسل از فروشگاه اینترنتی عسل هفت، به درگاه پرداخت هدایت شده و با داشتن یکی از کارتهای بانکی عضو شتاب(کلیه بانکهای دولتی و خصوصی) می توانید اقدام به پرداخت وجه سفارش کنید.

در خریدهای عمده که نیاز به مذاکرات تلفنی و احتمالاً حضوری است، از شیوه کارت به کارت یا پرداخت بین بانکی استفاده می شود.

آماده سازی سفارشات شما در خریدهای تلفنی، حضوری یا از طریق فروشگاه اینترنتی حداکثر 24 ساعت پس از دریافت وجه یا واریز پیش پرداخت آغاز می شود.

زمان ارسال سفارش

در خریدهای جزئی که از فروشگاه اینترنتی عسل هفت انجام می شود یا سفارشاتی که بصورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی ثبت می شود حداکثر 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش محصول ارسال می گردد.

چنانچه به هر دلیلی برای آماده سازی و ارسال سفارش مدت زمان بیشتری مورد نیاز باشد، بصورت تلفنی با خریدار هماهنگی به عمل خواهد آمد.

در خریدهای عمده زمان تحویل کالا در همان ابتدا مشخص می شود.

روشهای حمل و نقل

انتخاب شیوه حمل و ارسال کالا با توجه به مقدار سفارش و شهر یا روستای مقصد یکی از گزینه های زیر خواهد بود:

  • ارسال از طریق پست پیشتاز
  • ارسال از طریق تیپاکس یا چاپار
  • ارسال از طریق باربری های اتوبوسی
  • ارسال از طریق باربری های حمل کالا

لازم به توضیح است، در سفارشات جزئی که ارسال رایگان می باشد، مرسوله توسط شرکت حمل و نقل بیمه می گردد اما در سفارشات عمده محل تحویل سفارش شهر نجف آباد است. بنابراین حتی اگر هماهنگی های لازم برای ارسال کالا توسط عسل هفت انجام شود مسئولیت بار بر عهده خریدار است که در صورت تمایل می تواند آن را بیمه کند و یا شخصا اقدام به تحویل و ارسال سفارش نماید.

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات

در سفارشات جزئی:

چنانچه پس از رسیدن محصول(عسل یا دیگر فرآورده ها نظیر گرده گل، ژل رویال، بره موم، موم طبیعی و . . .) با انجام تست و آزمایش به این نتیجه رسیدید که محصول مغایر با توضیحات و معرفی انجام شده در زمان خرید است مراحل زیر انجام می شود:

  1. اعلام نقص از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش
  2. مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی توسط خریدار
  3. برگشت وجه توسط عسل هفت حدکثر 48 ساعت کاری پس از دریافت کالای مرجوعی

در سفارشات عمده:

طبیعتاً در خریدهای عمده ابتدا نمونه محصول برای خریدار ارسال می شود. چنانچه کیفیت و قیمت مورد تأیید بود سفارش اصلی مطابق با نمونه ارسال شده، آماده و بارگیری می شود.

چنانچه محموله ارسالی با نمونه مطابقت مراحل زیر انجام می شود:

  1. اعلام نقص از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش
  2. مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی توسط خریدار
  3. برگشت وجه توسط عسل هفت حدکثر 48 ساعت کاری پس از دریافت کالای مرجوعی

رعايت حريم شخصی مشتریان عسل هفت

کلیه اطلاعات مربوط به مشتریان ما اعم از شماره تماس، آدرس پستی، آدرس پست الکترونیک، میزان سفارش، مبلغ پرداختی، فایل صوتی یا تصویری، قرارداد منعقد شده و حتی نام مشتری نزد ما امانت بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ آنها به کار می بندیم.

چنانچه بخواهیم از این اطلاعات استفاده کنیم، قطعا قبل از آن با مشتری هماهنگ شده و اجازه لازم را کسب می کنیم.